رویه‌های بازگرداندن کالا

آسایش خاطر و رضایت مندی مشتریان هموار اولویت اصلی کادوبر بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. در حال حاضر فرصت تست و بازگشت کالا تنها برای گروه عطر و ادکلن ، طلا و جواهر و صنایع دستی در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه سایر اقلام اکثرا" خوراکی بوده یا در مدت کوتاهی خراب میشوند ، امکان عودت آنها وجود ندارد.

 

1) شرایط بازگرداندن کالا :

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا ایمیل با ذکر توضیحات کامل به بخش پشتیبانی کادوبر اطلاع داده شود.
  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کادوبر بازگردانده شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

  

2) اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد :

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی کادوبر از طریق تلفن، ایمیل با ذکر توضیحات کامل اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات درج شده در وب سایت است. 
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کادوبر بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

3) اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :

  • انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • از آنجا که کادوبر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود)
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی کادوبر از طریق تلفن یا ایمیل با ذکر مشخصات کامل اطلاع دهد.
  • با استناد به بند 1 در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس پشتیبانی، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
  • لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده  شوند، از شمول این بند خارج هستند.
  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) یا کارت هدیه ، امکان عودت یا تعویض کالا وجود ندارد.

 

 4) اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا ایمیل با ذکر توضیحات کامل به خدمات پشتیبانی کادوبر اطلاع داده شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کادوبر بازگردانده شود.
  • پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان پشتیبانی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک هفته بصورت امانت نزد کادوبر در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت کادوبر در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

 

 5) کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی کادوبر تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی کادوبر، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با کادوبر تماس بگیرید.